1.პროექტის სახელწოდება
ვილიამ შეკსპირის ცხოვრება და მოღვაწეობა.
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადება;
თემა შერჩეულიაკლასის მიერ გონებრივი იერიშით.
ეს მწერალი და მისი ნაწარმოებები მოსწავლეთა ინტერესის სპეროს წარმოადგენს.
3.პროექტის აქტუალობა;
ეს თემა მნიშვნელოვანია მოსწავლეთათვის იმდენად, რამდენადაცეს არის იმ ენის ლიტერატურის მთავარი ნაწილი, რომელ ენასაც ისინი სწავლობენ.
4.პროექტის მიზნები;
პროექტი კონკრეტული პრობლემის გადაჭრის ან ინიციატივის განხორციელებისკენ მიმარტულიმრავალპეროვანი სამუშაოა, რომლის დროსაც ვიტარდება კვლევითი, შემოქმეებითი,თ ანამშრომლობისა და კომუნიკაციის უნარი.ხდება მეტყველების განვითარება,გამოთქმის დახვეწა,სიტყვათამარაგის გამდიდრება
5. მოსწავლეთა ასაკი;
14 წელი
6. ვადები ხანგრძლივობა;
2 კვირა.
7. მოსალოდნელი შედეგები /პროდუკტები,რაც შეიძლება შეიქმნას/.
შეიძლება იყოს ანგარიში,პრეზენტაცია,გაზეთი.
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები;
კომპიუტერი, ინტერნეტი,პორმატი,პლომასტერები და ა.შ.
9.პროექტის მსვლელობა (ძირითა აქტივობები}.
მასწავლებლის მიერ მოსწავლეებზე იდეის გაცნობა.მოსწავლეების მიერ ამ თემასთან დაკავშირებით,მათთვის საინტერესო კითხვების და პრობლემების ჩამოყალიბება. კლასის 4 ჯგუპად გაყოპა .1. ჯგუფი აკეთებს მის ბავშვობას.2. ჯგუფი მის პიესებს. 3.- მის მოღვაწეობას თეატრში.4 მის სონეტებს.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებტან,ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი;
პროექტი კავშირში იქნება ხელოვნებასთან,ისტორიასთან,გეოგრაფიასთან.
პროექტის ხელმძღვანელი {მასწავლებელი}.
ლარისა კალანდაძე.
ხელმძღვანელის ელ ფოსტა;
larisa.kalandadze1@gmail.com
larisakalandadze.blogspot.com
ვილიამ შეკსპირის ცხოვრება და მოღვაწეობა.
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადება;
თემა შერჩეულიაკლასის მიერ გონებრივი იერიშით.
ეს მწერალი და მისი ნაწარმოებები მოსწავლეთა ინტერესის სპეროს წარმოადგენს.
3.პროექტის აქტუალობა;
ეს თემა მნიშვნელოვანია მოსწავლეთათვის იმდენად, რამდენადაცეს არის იმ ენის ლიტერატურის მთავარი ნაწილი, რომელ ენასაც ისინი სწავლობენ.
4.პროექტის მიზნები;
პროექტი კონკრეტული პრობლემის გადაჭრის ან ინიციატივის განხორციელებისკენ მიმარტულიმრავალპეროვანი სამუშაოა, რომლის დროსაც ვიტარდება კვლევითი, შემოქმეებითი,თ ანამშრომლობისა და კომუნიკაციის უნარი.ხდება მეტყველების განვითარება,გამოთქმის დახვეწა,სიტყვათამარაგის გამდიდრება
5. მოსწავლეთა ასაკი;
14 წელი
6. ვადები ხანგრძლივობა;
2 კვირა.
7. მოსალოდნელი შედეგები /პროდუკტები,რაც შეიძლება შეიქმნას/.
შეიძლება იყოს ანგარიში,პრეზენტაცია,გაზეთი.
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები;
კომპიუტერი, ინტერნეტი,პორმატი,პლომასტერები და ა.შ.
9.პროექტის მსვლელობა (ძირითა აქტივობები}.
მასწავლებლის მიერ მოსწავლეებზე იდეის გაცნობა.მოსწავლეების მიერ ამ თემასთან დაკავშირებით,მათთვის საინტერესო კითხვების და პრობლემების ჩამოყალიბება. კლასის 4 ჯგუპად გაყოპა .1. ჯგუფი აკეთებს მის ბავშვობას.2. ჯგუფი მის პიესებს. 3.- მის მოღვაწეობას თეატრში.4 მის სონეტებს.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებტან,ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი;
პროექტი კავშირში იქნება ხელოვნებასთან,ისტორიასთან,გეოგრაფიასთან.
პროექტის ხელმძღვანელი {მასწავლებელი}.
ლარისა კალანდაძე.
ხელმძღვანელის ელ ფოსტა;
larisa.kalandadze1@gmail.com
larisakalandadze.blogspot.com
No comments:
Post a Comment